

Hallo Angelique!
Haar proeftijd is inmiddels ruimschoots voorbij: per 1 januari 2019 is Angelique Pos ons team komen versterken. En dat doet ze met verve. Als senior casemanager én casemanager taakdelegatie (ondersteuning bedrijfsarts) adviseert en ondersteunt zij op haar eigen persoonlijke, enthousiaste en professionele manier. Niet zo gek als je bedenkt dat Angelique al 35 jaar werkzaam is in en om ons vakgebied. We zijn dan ook blij dat we haar voor kunnen stellen.
Als je inmiddels vijfendertig jaar werkzaam bent in en rond verzuim, kunnen we spreken over een behoorlijke staat van dienst. Als we haar vragen wat ze voor haar tijd bij ons heeft gedaan, luidt dan ook kort en krachtig: “Wat niet?”. Tijd voor een kleine update over haar verdiensten voor VerzuimService Desk. Ruim een decennia geleden kwam zij in dienst bij het UWV. “Een mooie periode, waar ik veel geleerd en gedaan heb. Toen het UWV er een aantal jaar geleden voor koos om alles te digitaliseren, ben ik verder gaan kijken. Ik ben een mensen-mens. Alles in digitale processen verwerken past niet zo bij mij.” Dat bleek hét moment te zijn om re-integratie eigen te maken. Een tak van sport die haar heel erg blijkt te bevallen. “Het persoonlijk contact, de hulp die je kunt bieden en verbindingen leggen. Het komt in dit werk allemaal samen.” Via verschillende werkgevers in de re-intergratie komt Angelique uiteindelijk bij een arbodienst terecht waar zij verantwoordelijk is voor een aantal grote klanten. Uiteindelijk miste zij de aansluiting en het persoonlijke van MKB. Dat deed haar besluiten om verder te kijken.
Gelukkig voor ons! “Ik werd benaderd door iemand die vond dat VSD echt bij mij zou passen. Na het eerste gesprek had ik meteen een goed gevoel. Nu we twee maanden verder zijn, kan ik ook zeggen dat wij inderdaad goed bij elkaar passen. Ik krijg hier de ruimte om mijn adviesrol in te zetten en om creativiteit kwijt te kunnen. Er wordt geluisterd en ook echt samengewerkt. Als senior casemanager verzuim en casemanager taakdelegatie ben ik direct in het diepe gegooid met een heel pittig project, maar je hoort mij niet klagen. Ik ben heel blij met deze move. Eindelijk weer écht naast de klant zitten om te overleggen, te sparren en handvatten te bieden. Daar word ik heel gelukkig van.”