Verzuimassistent
VerzuimService Desk groeit. Om de service naar onze klanten te kunnen waarborgen zijn wij per direct op zoek naar een Verzuimassistent. Onze verzuimassistenten zijn de steun en toeverlaat van onze Verzuimmanagers, artsen en casemanager taakdelegatie. Ben jij een doorpakker die het leuk vindt om met mensen en in administratieve processen te werken én ben je 24 tot 40 uur per week beschikbaar? Lijkt het je leuk om in een klein, maar bevlogen team te werken? Dan zoeken we jou!
WIE ZIJN WIJ?
Wij zijn VerzuimService Desk (VSD). Onder het motto ‘samen beter worden’ ondersteunen en trainen wij organisaties om verzuim te op te lossen en in de toekomst te voorkomen. Dit doen we door middel van ons eigen Ontwikkelmodel en samen met de klant. Het model zorgt ervoor dat organisaties in staat zijn om grip te krijgen en te houden op verzuim, waardoor wij op den duur steeds minder nodig zijn. Dat we dan tijd hebben om ons bezig te houden met een nieuwe organisatie maakt het werk uitdagend én afwisselend.
WAT GA JE DOEN?
Als de telefoon gaat, ben jij het eerste aanspreekpunt. Je ondersteunt de verzuimmanagers, maakt afspraken met de bedrijfsartsen en houdt contact met medewerkers. Anderzijds zet je alle benodigde acties uit wanneer we samenwerken met een nieuwe klant, zoals contracten opstellen, de verzuimapplicatie instellen en het proces uitleggen. Je houdt het systeem up-to-date en weet als geen ander hoe alles loopt. Je bent goed op de hoogte van de wet- en regelgeving en secuur op je eigen werk. Daarnaast houd je van zowel structuur als afwisseling, want als onze spin-in-het-web, zal geen dag hetzelfde zijn. Uiteraard gooien we je niet zomaar in het diepe; met twee bevlogen verzuimassisitenten aan je zijde ben jij in no-time onze steun en toeverlaat.
WAT VERWACHTEN WIJ?
Het belangrijkste vinden wij, dat je in staat bent om jezelf te redden. Zelfredzaamheid en eigen initiatief worden enorm op prijs gesteld. Evenals het zien van kansen en het aanbrengen van ideeën. Juist doordat we in een klein team werken is flexibiliteit heel belangrijk. Oh, voor we het vergeten: we zoeken iemand die in elk geval een aantal uur op woensdag en vrijdag kan werken.
WAT VINDEN WIJ NOG MEER BELANGRIJK?
In onze branche is het belangrijk dat je respect hebt voor de privacy van onze klanten. Dat je een dienstverlenende houding hebt en klantcontact leuk vindt. Daarnaast vinden wij het belangrijk dat je gestructureerd en nauwkeurig kan werken en dat je interesse hebt om onze systemen en applicaties te leren kennen. Ervaring in de branche is voor ons geen vereiste, want dat leer je snel genoeg.
WAT MAG JE VAN ONS VERWACHTEN?
Een energiek en fijn team om in te werken op een vaste locatie in Deventer of thuis. Gezamenlijk lunchen, een periodieke ontbijtsessie buiten de deur en van tijd tot tijd wat leuks doen samen is vaste prik. In eerste instantie hebben we de intentie om je een contract aan te bieden voor 1 jaar. Gedurende die periode zal blijken of we bij elkaar passen. Daarnaast natuurlijk een marktconform salaris én bijbehorende arbeidsvoorwaarden. Zien we je reactie tegemoet?
Voor vragen over deze functie kun je contact opnemen met Albert van Mildert. Direct solliciteren? Mail je motivatie en CV dan naar a.vanmildert@verzuimservicedesk.nl o.v.v. vacature verzuimassistent.